Ved nedetid i inntil 3 dager:
- papirdokument stemples med dato
- epost tas ut i papir og stemples med dato
- dokumentene legges så i fysiske mapper etter dato(stempel)
- ved hastesaker - ta kopi av dokumentet og lever til saksbehandler
- dokumentene oppbevares nedlåst hos post/arkiv-tjenesten
- saksbehandler gir tilbakemelding til avsender
Ved nedetid for fag/arkiv-system over 3 dager må det føres papirjournal.
Denne må inneholde følgende opplysninger:
* Nummerering (internt for gjenfinning)
* Dato mottatt
* Avsender
* Mottaker
* Dato dokument
* Tittel dokument
* System (fag/arkiv-system)
* Saksbehandler
* Merknad (levert saksbehandler)
Ta kopi av dokumentet og lever kopien til saksbehandler. Originalen oppbevares i arkivboks forsvarlig (innelåst) hos post/arkiv-tjenesten.
Når systemet er tilgjengelig igjen, registreres dokumentene i sitt respektive system.
En perm med beskrivelsen og skjemaer er oppbevart i arkivskapet hos Servicetorget.
Laster...